Hotellipitäjien huolet ovat monet. Jos asiakkaista on pulaa, niin eräs suosittu keino hankkia niitä lisää liittyy kummitteluun. Majoituspaikan kannattaa mainostaa paranormaaleja ilmiöitä. Old Saint John's Church-majatalo Yhdysvalloissa huomasi tämän edun. Vieraana oli meedio, joka mainitsi tunteneensa "läsnäolon." Portaissa oli aivan varmasti tapahtunut jotain dramaattista. Omistaja Wilson Gaythwaite päätti mainita asiasta seuraavassa mainoksessa. Hän liittyi melko yleisen turismitrendin joukkoon. Pari muuta paikallista hotellia päätti löytää kummituksia komeroistaan. He myöntävät sen olevan vain mainoskikka.
Kummittelulla on myös huonot puolensa.
Yksi vieras oli huoneessaan vain tunnin. Nainen palasi aulaan valittamaan. Miksei omistaja ollut kertonut, että huoneessa kummittelee? Hän vaati rahoja takaisin.
Historiallisella Queen Mary-laivalla järjestettiin aavekiertueita. Yleisö pääsee tutustumaan sellaisiin paikkoihin joihin ei normaalisti päästä. Kiertueen alkuperäinen aavemetsästäjä kuoli, mutta suosion takia aavekiertue jatkuu. Illallinen kummittelevassa ravintolassa maksaa vain 109 dollaria.
Onko samanlaista menoa saatavilla Suomessa?
No comments:
Post a Comment