1.8.14

Tyttöystävänaktivointijärjestelmä - sähköpostiin spämmiä

Kuukausi sitten tietoisuuteeni pyörähti hämmästyttävä Tyttöystävänaktivointijärjestelmä. Huomasin, että eripuolilla maailmaa on erilaiset käsitykset siitä mitä tyttöystävällä tarkoitetaan. Netissä markkinoitava järjestelmä on mainospuheiden perusteella tarkoitettu tyydyttämään miesten seksitarpeita. Tuotteella saadaan seksiä kauniilta naisilta. Siinä samassa voi joku tarttua kiinni vakituiseksi panoksi. Tällaista tapausta nimitetään tyttöystäväksi.

Liityin järjestelmää myyvän tahon sähköpostilistalle. Inboxiin saapuu kerran päivässä viestejä, joissa joko yritetään myydä muita iskutekniikka-temppuja. Esim. The Curiosity Button jolla myös saadaan surkeinkin mies vastaanottamaan kuumaa seksiä monelta kauniilta naiselta, kunhan lähettää heille oikeita tekstiviestejä. Täytyy olla totta, sillä monet nimimerkit kehuvat sitä!

Ainakin opin sen, että alalla on valtava määrä näitä kursseja. Kaikissa mainostetaan analyyttiistä ja dataan perustuvaa menetelmää.

Joillakin on ongelmana se, etteivät he ole yhden illan jälkeen kiinnostuneita iskemästään naisesta. Miten päästää nainen menemään hellästi? Tai miten selvitä tilanteesta jossa useampi nainen taistelee sinusta? Näitä ongelmia tulee varmasti monelle Tyttöystävänaktivointijärjestelmän käyttäjälle.


Toisissa viesteissä voivotellaan surkeaa tilannetta. Tyttöystävänaktivointijärjestelmän Superpowers-kurssille webiseminaarin muodossa olisi haluttu kutsua tuhat osallistujaa, mutta Microsoft sattui estämään mainossähköpostit heidän ip-osoitteestaan. Armollisesti myyjä lähettää vielä kaikille uudet mainosviestit ja kaikilla on ylimääräinen mahdollisuus osallistua kurssille.

Tai vaihtoehtoisen tulkintani mukaan kurssille ei saatu tarpeeksi väkeä, ja siksi sähköpostiini saapuu yhä uudelleen muistuksia osallistumisesta. Koska nettivideoita voi internetissä katsella vain rajattu määrä. Tuota tunnetta rajoitetusta määrästä korostetaan mm. tällaisella viestillä:

Hey dude, it's looking like we're down the wire here... just about sold out of the first 1000 units of the GFAS for our launch.

I talked to my finance manager and he suggested that we just clear them out as soon as possible so we can "close this down" and raise the price to $167. There's still a TON of traffic coming in and obviously, his goal is to help the biz make as much money as possible.

But hey - you are here, and you have been following this since we launched it, so here's one final offer for you:

Ja niin edelleen. Aina näyttäisi olevan viimeinen mahdollisuus saada käyttöön huippuhalvalla aivan uskomaton tarjous.

Yhdessäkään mainoksessa ei mainita sellaisia asioita kuin pitempiaikaisessa ihmissuhteessa pärjääminen, toisen tunteiden huomioon ottaminen, tai muita ei-seksin saamiseen liittyvää. Mainos toisensa jälkeen kehottaa maksamaan tiedosta, jonka avulla saat seksiä haluamaltasi naiselta. Tempuilla joilla manipuloit tilannetta ja toisen elämää. Helposti, varmasti ja huolimatta ulkonäöstäsi tai rahatilanteestasi.

Poistin itseni tuolta sähköpostilistalta. Minulla ei ole tarvetta kyseisille tuotteille.

2 comments:

  1. Petri HonganmäkiFriday, 01 August, 2014

    Deitti-toiminta on aikoja sitten mennyt täydelliseksi karjamarkkinaksi.

    Kaiken lisäksi käytetään tilaisuus hyväksi rahastamalla epämääräisesti ihmisiä.

    Toisaalta kuluttajahan luo aina markkinat, joten mikäpä minä olen sitä arvostelemaan sen enempää...

    ReplyDelete
  2. e-kontakti.fi on omien laskujeni mukaan lähettänyt ainakin 50 "viimeistä tilaisuutta" sen jälkeen kun irtisanoin itseni...

    ReplyDelete