Mainonta on periaatteessa helppoa. Samalla se on erittäin vaikeaa. Laita tietoa tuotteestasi esille kuluttajille. Mutta samalla sinun on luotava positiivisia mielikuvia tuotteestasi. Miten teet sen, jos tuotteesi on käytännössä myrkkyä? Sellaista hitaasti soluja tappavaa myrkkyä, joka johtaa käyttäjien parissa ympäri maailmaa useisiin kuolemiin vuodessa.
Tarkoitan tietenkin vodkaa. Yksi hieno positiivinen pyöräytys tällaisen tuotteen mainonnassa on vedota modernin maailman vaatimuksiin terveydestä. Tai tarkemmin sanottuna käsityksiin siitä mikä on terveellistä. Tällä rintamalla Ketel One Vodka on osannut poimia suositun panikointijyvän akanoista. Heidän mainoksissaan kerrotaan, että vodka on valmistettu täysin 100% ilman geenimuunneltua viljaa. Ryystäjien ei siis tarvitse pelätä kauhistuttavia hullujen tiedehenkilöiden saatanallisia ja luonnottomia geenejä juomassaan.
Seuraavaksi varmaan aletaan mainostamaan GMO-vapaata tupakkaa. Ei mutta sehän on jo wanha juttu.
Näin viikonlopun kunniaksi teen itselleni lasillisen Pepsiä johon puristan tirauksen sitruunan viipaleesta. Muistakaa nauttia päivästänne!
Kun sitä ei näytä mainostettavan ikivanhalla spelttivehnällä tehdyn vaan (nyky-) vehnällä niin se on 100% ihmisen geenimuuntaman (=jalostaman) vehnän tuotetta.
ReplyDeleteSe siitä.