27.3.15

Alppien lentoturma ja Salaliittoteorisointi

Tragedian ja surun käyttö villien salaliittoteorioiden alustana on tuttua kauraa internetin väelle. Näin pääsi käymään myös Germanwingsin Airbus 320:n törmättyä vuoreen torstaina. Selvittely on vielä kesken. Ja tulee varmasti kestämään pitkään, sillä lentokone muuttui silpuksi törmäyksessä. Jotain karmeaa on alustavasti selvinnyt. Perämies Andreas Lubitz on nykyisen tiedon valossa aiheuttanut turman tarkoituksella. Löydetyissä äänitallenteissa kapteeni yrittää takaisin ohjaamoon, joka on lukittu sisältäpäin. Lubitz ei panikoi tai vastaa kapteenin käskyihin. Lento laskeutuu melko tasaisesti kohti vuorenrinnettä. Matkustajat eivät todennäköisesti olleet tietoisia lähestyvästä kuolemastaan. Turman aiheuttaja ei ole selvinnyt. Oliko se oikeasti tahallinen teko Lubitzilta vai pahin mahdollinen virhe lentäjältä? Vai kuitenkin jonkinlainen tekninen vika? Oliko lentoturvallisuudesta jätetty jotain olennaista pois? Turmatutkinnan ollessa kesken nämä kysymykset vilisevät vilkkaasti ympäri keskustelupalstoja. Tyydyn toteamaan, etten tiedä.

Entä miten ne tutut pikareaktiot folioprikaatin riveissä?

Siellä tiedetään vaikka mitä ihmeellistä. Aloitetaan oksennusämpärin pohjalta, eli NaturalNewsin parista. Mike "HealthRanger" Adams tietää Lubitzin ohjanneen lentokoneen tarkoituksella vuoreen (hyvinkin mahdollista). Mutta lopullinen syyllinen onkin perämiehen käyttämät masennuslääkkeet! Lubitz oli kärsinyt pari vuotta sitten burnoutista ja masennuksesta, kertoi perämiehen entinen luokkatoveri. Uutisissa ei kerrota käyttikö Lubitz mitään masennuslääkkeitä, mutta se ei tietenkään hidastanut Adamsia. Hän päätyy tyylilleen uskolliseen teorisointiin:


In a simulator, of course, it's perfectly safe to fly your airplane into a mountain. What if Lubitz thought he was in a flight simulator? Could antidepressant drugs have caused him to confuse reality vs. simulation? It's speculation, of course, but it's consistent with other SSRI-related mass murders we've seen over the years.


Vaikka Lubitz olisi käyttänyt masennuslääkkeitä, niin se ei vielä tarkoittaisi, että hän aiheutti turman masennuslääkkeiden takia. Vaihtoehtoinen selitys kun on se, että turman aiheutti sairaus, johon hän otti masennuslääkkeitä. Tämä on kuitenkin kiellettyä päättelyä Adamsin maailmassa.

Toinen syyllinen matkustajien kuolemalla löytyy Look up!-sivulta. Siellä on varoiteltu ilmastonmuokkauksesta, jota suoritetaan kemikaalivanoja suihkuttavilla lentokoneilla. Alpeille olisi syöksynyt juuri tällainen ylimääräisiltä kemikaalitankeilla varustettu matkustajakone. Sivustolla spekuloidaan, että ohjaamon ilmaan oli päässyt jotain myrkkyä. Se aiheutti Lubitzin pyörtymisen tai sekoamisen. Se yhdistettynä mahdolliseen tasapainon muutokseen, joka johtui myrkkysäiliöistä.

When we predicted this some time back, after the MA370 debacle, we stated that the reason that so many of these aircraft are going down might due to the unbalanced loading caused by storing ULD – Unit Load Devices – full of the chemicals used in the cargo holds. It is unclear still how much the pilot knows about what he is carrying. Every pilot receives a load sheet prior to take off that details the weight and distribution of the cargo. On the basis of this sheet the pilot calculates thrust and other variables in the take off and landing procedure.

Eikä siinäkään vielä kaikki. Eräs mahdollisuus olisi itse kemikaalivanoista ilmaan jääneiden myrkkyjen kerääntyminen moottoreihin. Eivätkä huoltoteknikot huomaisi sitä.

We know that our air is saturated on most days by tiny polymer plastic fibres, as a result of one of the other 3 main programs (sprayed from Boeings). We also know that assorted other substances from the Airbus programs are also found in very high concentrations at cruising altitudes where they are sprayed. There is the possibility that these substances might be collecting in the engines, or affecting the engines in some way. Obviously the engines draw in air for combustion from the atmosphere so if the air is saturated with plastic or other substances such as Barium or Aluminium compounds this could have a significant detrimental effect on the engines performance, possibly leading to catastrophic failure over time.

Suosittelen kuitenkin vielä odottamaan pari iltaa. Ehkä uutisiin asti pääsee lisää tietoa, jotta spekulointia voi jättää vähemmälle. Varmasti tulossa on valaisevaa tietoa. Tai sitten joku yhdistää turman HAARPiin.

4 comments:

Anonymous said...

Asia on jo selvitetty luultavasti maailman parhaan kvanttiatomifysiikan asiantuntijan toimesta. Arto Lauri Iltalehden tiedepalstalla:

"Eiköhän tässä ole vähän samasta asiasta kyse, kuin vaikka toi saksalaiskoneen tuhoutuminen beetaionisaation pilviin Alpeilla.
Aika H a r v a siinäkin puhuu, että JOKU kone ionoisoitui JOSSAIN vuoristossa."

Kone ionioitui. Täällä ei ole mitään nähtävää. Hajaantukaa.

MrrKAT, Skepsis ry:n jäsen said...

"Uutisissa ei kerrota käyttikö Lubitz mitään masennuslääkkeitä, mutta se ei tietenkään hidastanut Adamsia."

Mitenhän se hidastaisi Adamsin "painokoneita" jos ilmenisi että:


Saksassa mäkikuisma on lääkäreiden yleisimmin kirjoittama masennuslääke ohi lääketehdasvalmisteisten tuotteiden. [4]
-http://fi.wikipedia.org/wiki/M%C3%A4kikuisma

tai

Kärsimyskukka (Passiflora incarnata) auttaa poistamaan masennuksenkin tuomaa unettomuutta..
- http://www.vogel.fi/terveys/kress_masennus.php

Anonymous said...

Lubitzin ilmeinen hiljaisuus ohjaamossa jättää myös mahdollisuuden jollekin sairaskohtaukselle. Tämän päivän tietojen mukaan kaverin olisi kuitenkin pitänyt olla saikulla kyseisenä päivänä, mutta oli kuitenkin lähtenyt töihin.

Skiriki said...

Haluatko oikein kunnollisen pohjanoteerauksen kaikista teorioista?

Miten olisi: naiset eivät anna syrjityille miesreppanoille tarpeeksi pillua, siksi tämä oli naisten syytä.

http://wehuntedthemammoth.com/2015/03/26/vox-day-could-andreas-lubitzs-murdersuicide-by-plane-been-prevented-if-the-sluts-of-the-world-were-a-little-more-equitable-in-their-distribution-of-blowjobs/