9.6.11

Katolilaiset eivät tykkää sateenkaarista

Kanadan katolisissa kouluissa on kohistu ei-heterouden aiheuttamien ongelmien takia. Helmikuussa tehtiin selväksi, ettei katolisten koulujen oppilaissa ole homoseksuaaleja. Siksi koulut eivät tarvitse tukikerhoja homoseksuaaleiksi päätyneille oppilaille. Siksi Pyhän Joosefin koulussa ei saa pitää sateenkaari -symboleja. Ne ovat homostelun ylistämistä. Sellaista ei suvaita siveissä laitoksissa. Sateenkaari assosioituu Prideen, joten moniväriset logot ovat poliittinen kannanotto.

Kierot ei-heterot oppilaat osasivat kuitenkin kiertää kiellon. He pitivät pienen tapahtuman koulussa. Myyntikojun muffinit värjättiin räikeillä väreillä. Yksitellen ne ovat vain maukkauta makupaloja, mutta pöydälle aseteltuna niistä muodostui sateenkaaren värit. Herkuista kertyneet myyntitulot eivät päätyneet homoseksuaalien tukiryhmälle, sillä koulu kielsi sellaiset epäsopivat lahjoituskohteet. Hyväksyttävä paikka rahoille oli Covenant House, katolinen apukeskus kodittomille.



Gay-ray from space

3 comments:

Anki said...

Muhahaa isot pahat homot valtaa maailman! Illuminati on aivan nurkan takana! ...tai sitten ei. Mutta joka tapauksessa kekseliäs tuo muffini-idea. :D

MrrKAT said...

:D repesin..

Kristiina K. said...

Kuinkas he nyt raamatullista symbolia vieroksuvat?

12 Jumala sanoi vielä: "Tämä on merkkinä liitosta, jonka minä teen teidän sekä kaikkien maan päällä elävien olentojen kanssa kaikkiin tuleviin sukupolviin asti: 13 minä asetan kaareni pilviin, ja se on oleva merkkinä minun ja maan välisestä liitosta. 14 Kun annan pilvien nousta taivaalle ja sateenkaari näkyy pilvissä, 15 muistan liiton, jonka olen tehnyt kaikkien elävien olentojen, kaiken elollisen kanssa: vedet eivät enää koskaan paisu tuhotulvaksi hukuttamaan kaikkea elävää. 16 Kaari näkyy pilvissä, ja kun minä sen näen, muistan ikuisen liiton, jonka olen tehnyt kaikkien elävien olentojen, kaikkien maan päällä elävien kanssa." 17 Ja Jumala sanoi vielä Nooalle: "Tämä on sen liiton merkki, jonka minä teen kaikkien maan päällä elävien kanssa." 1 Moos 9