Maailmanlopun merkit vain lisääntyvät. Apokalyptinen sivilisaation romahdus on vain parin sattuman päässä. Taivas tulee palamaan kadotuksen liekeissä. Paavo Väyrynen luopuu ihmismuodostaan ja mutatoituu lopulliseen muotoonsa. Kaikki ne perinteiset kliseet tulevaisuuden uhkakuvista on hyvä pitää mielessä, kun selailet TerraVivos firman verkkosivua.
Shoppailijalla on mahdollisuus hankkia hieno moderni bunkkeri, josta voi rauhassa seurata ihmiskunnan tuhoutumista tai globaalin katastrofin ohimenemistä. Mukava irtiotto arjesta. Eikä tarvitse edes matkustaa lätäkön yli Yhdysvaltoihin asti, sillä firmalla on Saksassa Vivos Europa One bunkkerikompleksi. Vain muutaman miljoonan euron maksulla saat itsellesi oman kämpän peruskallion sisältä. Uusiokäyttöön hankittu Neuvostoliiton rakentama bunkkeri on ihan fiksua kierrättämistä. Luonto kiittää.
Eikä siinä vielä kaikki! TerraVivos tarjoaa myös mahdollisuuden tallentaa arvokasta DNA:tasi jälkipolvien tutkimustyötä varten. DNA-holvi säilyttää biomateriaaliasi turvallisesti paksujen teräsovien takana. Näin voit päästä nuoruudenlähteen äärelle uutena kloonina, kun nykyisen ihmiskunnan seuraava sivilisaatio löytää holvin edellisen raunioista. Tai jos tuhon jälkeen perimästäsi kehitetään jotain lääketieteellistä ihmetyötä.
Mutta miksi TerraVivos edes alunperin kiinnosti minua? Koska firman esittämien uhkakuvien joukossa näkyi vilahdus nostalgista huuhaata. Ydinaseilla käyty maailmansota, bioterrorismi, maailmanlaajuinen tsunami, supertulivuori tai asteroidin törmäys ovat tuttuja unettomuuden aiheuttajia.
Sekaan on myös laitettu Planeetta X / Nibiru!
Many people believe an undiscovered planet exists and that the object periodically sweeps through the solar system causing a pole shift that would destroy most of humanity. NASA officially acknowledged the possibility of Planet X, with the announcement that ‘some kind of mystery object is really there – far beyond the outermost planets’.
A 4,500 year old Sumerian tablet depicts a 12th planet in the solar system. The Sumerians said Earth was really half a planet called Tiamat, which broke up in a collision with Nibiru, [or Planet X]. The Mesopotamian and biblical sources suggest that the orbit of this planet is 3,600 years, and that its periodic return to the inner solar system, and the Earth’s vicinity, creates a strong gravitational pull that creates havoc and destruction by disturbing the comets and asteroids orbiting in the Ort Cloud.
Some believe Planet X, or Nibiru, trails a dark dwarf star that religious followers call “Wormwood”, named in the New Testament book of Revelation. Various scientific scenarios have been theorized on the effects of an asteroid or comet’s collision with Earth. An applicable scenario theorizes a chemical change in the atmosphere due to “heat shock” during entry and/or impact of a large asteroid or comet, reacting oxygen and nitrogen in the atmosphere to produce nitric-acid rain. The bitterness produced by the Wormwood Star upon a third of the Earth’s potable water could be the Biblical prediction of acid rain from the heat shock of a large comet or asteroid’s impact with Earth, or perhaps that is the comets themselves raining down on Earth.
Menetin hieman uskoani TerraVivoksen toimintaan, kun he turvautuvat tällaisen turvattomuuden markkinointiin.

1 comment:
Amerikka, uskomattomuuksien maa.
Sillä tavalla hassua että olen aivan varma miten kiinasta nousee vaikka mitä salaliittoteorioita ja kokonaisia uskontoja jotka ovat aivan mitä tahansa. Mutta niitä ei juuri näy ulospäin. Varmaankin jokainen euroopan maa sisältää aika erikoisia puuhia ja hyvinkin lähiseuduilla asuu ihmisiä joiden elämäntapa on niin uskonnollista että en voi vain ymmärtää miksi jonkun elämäntapa liittyy uskontoon, mutta näin nyt vain on eikä se nyt erityisesti haittaa oloani.
sen sijaan amerikka onnistuu hämmästyttämään aina sillä, että heillä tämä ei ole pelkkä elämäntyyli ja uskonto, vaan erityisen ihmeelliset ufouskontokunnat saavat vakavasti otettavien, ihan normaalisti aivopestyjen ihmisten aivot solmuun ja päädytään lopputulokseen missä meillä on firma jonka päätehtävä on alienit ja todennäköisesti suurin osa työntekijöistä vain tekee työtänsä ja yrittää kerätä elantoaan ja olla ajattelematta miten höhlää tämäkin nyt on.
Post a Comment