18.6.26

Antti Heikkilän ikuisesti virheetön elämä

Antti Heikkilä on jälleen mikrofonin äärellä. Kuuntelija-podcastin jaksossa häntä haastattelee Roni Arvonen. Päätin altistaa itseni Antin puheille. Jos sieltä irtoaisi jotakin uutta materiaalia. Vai onko miehen käkikellossa vieläkin vanhat tutut sävelet?


 Alkupuoliskolla päästäänkin heti minua kiinnostavan aiheen pariin. Antin kirjoittaman Lääkkeetön elämä kirjan hurja kohtalo Suomen fasistisessa sensuurikoneistossa. Kyseessä on se kirja, jonka sisältämiä virheitä löydettiin ja luetteloitiin Vlamidir Heiskasen blogissa, professori Juhani Knuutin kirjoituksissa ja Olli Haatajan tuotoksissa

Antin modus operandi oli välittömästi teeskennellä, ettei näitä virheitä muka löydetty. Kaikki kirjaan kohdistettu kritiikki oli hänen mukaansa jotakin muuta kuin kirjasta löytyneiden virheiden huomaamista. Antti haluttiin hiljentää, koska hän uskalsi kyseenalaistaa virallisen lääketieteen ruoka- ja lääkesuosituksen kirjassaan. Hän toistelee sitkeästi olleensa vain sensuurin uhri.

Ei sanaakaan kirjasta löydetyistä virheistä. Siis edes niistä virheistä, joita oli kirjan ensimmäisessä painoksessa mutta poistettiin toisesta painoksesta lähtien. Antti kertoo tuon muutoksen olleen kustantajan tekemä ja hän vastusti sitä. Aivan kuten skeptikko-väki ennusti vuosia sitten, Antti ei tule koskaan myöntämään, että hänen kirjastaan löytyi virheitä.

7 minuuttia 45 sekunnin kohdalla Antti avaa sanallisen katiskansa Skepsis ry:n touhuista. 

"Se on semmonen rupuseura joka kiusaa ihmisiä. Ne niinku haukkuu kaikki. Se on alunperin Britanniasta kotoisin. Siellä on sellasia. Se skeptikko systeemi on vähän niinkuin valtiovallan manipuloima järjestö. Ne menee pubiin ja sanoo että se ja se kansanedustaja on vähän homo. Ne heittää tälläsen. Niinku huhuja."

 Antilla on näköjään entistä hauskemmat tulkinnat Skepsis ry:n ja Committee for Scientific Investigation of Claims of the Paranormal CSICOP järjestön taustoista. Olisi kiva tietää mitä ihmettä ja paranormaalia hän oikein mahtoi tarkoittaa tuolla "homo" jutullaan. Mutta tiedän, ettei Antti osaisi antaa vastausta jos joku sellaista tiedustelisi häneltä.

Haastattelija Roni hymyilee ja nyökkäilee. Toivottavasti pokkaansa pidellen. Antti jatkaa.

"Ja nyt Suomessa kaiken näköiset pöllöpäät kun siellä on. Mul on yksi kaveri joka on siellä sisällä. Ja sano että siellä noin kolmisen sataa kävi somessa mun kimppuun. Et ne agitoi sillä tavalla. Ja kun mä katon sitä porukkaa joka siellä on vastuussa. Niin siellä oli muun muassa valtiohallinnon tietoturvapäällikkö. Ja sit siellä oli kaksi tunnettua hakkeria."


 Antti ihmettelee mitä ihmettä tuollaiset tyypit tekevät Skepsis ry:n sisällä. Hän ei vaivaudu kertomaan mitä epäsoveliasta tai sopimatonta nämä tyypit hänen mielestään muka tekivät. Tärkeintä on vain epäsuorasti vihjailla heidän syyllistyneen johonkin.

"Sillä tavalla Suomi romahti totalitarismiin."

Skepsis ry:n hirmuvalta on todellakin pelottavalta kuulostavaa Antin versiossa. Media on täysin Suomen hallituksen alaisuudessa. Olkoon hallitus koostunut millaisista puolueista.

Muuten haastattelu on tuttua kauraa. 

Toisaalta Antti toteaa ettei hänen suosittelemistaan asioista uskalleta tehdä tutkimuksia. 

Toisaalta Antti toteaa mm. gouda-juuston olevan Saksassa tutkitusti hyvä tapa vähentää sydänsairauksia. 

Toisaalta Antin mukaan virallinen lääketiede ei muka päästä tutkijoita tutkimaan esim. metabolista psykiatriaa ja ruokavalioterapiaa (ketodieetti) mielenterveyshoidoissa. 1 tunti 11 min kohdalla.

Toisaalta löydän nopeasti ja helposti metabolisesta psykiatriasta ja ketodieetistä useita vertaisarvioituja tutkimuksia. Eihän sellaisia pitänyt Antin mukaan olla olemassa, koska Rockefellerin rahastot estävät sellaisen tutkimuksen.

Antin puhe vaihtelee hurjasti kieppuen aina sen mukaan mikä on aihe, mutta kieppumisesta seuranneesta ristiriitaisuudesta ei jakseta välittää. 

1 tunti 21 min. Anthony Faucin nimi nousee esiin. Arvonen kysyy mitä mieltä Antti on miehestä.

"Mun mielestä se on paska jätkä."

Sen tarkemmin ei kerrota miksi Fauci on huono ihminen ja mitä pahaa hän on tehnyt. Antti luottaa, että fanit eivät tiedustele yksityiskohtien perään. Siinä samalla Antin huulilta lipsahtaa jotakin, josta hän ei mielellään vielä avoimesti uskalla puhua. Virusdenialismi on näköjään sitkeästi pyörinyt Antin pääkopassa. Hän jatkaa puhettaan Faucin huonoudesta ja puheessa vilahtaa jotakin johon kiinnitin heti huomioni.

1 tunti 22 min 40 s. 

"Se liittyy HIV virukseen kanssa. Jos sitä edes on olemassa. Ja siihen liittyviin lääkityksiin. Ei se ollu se virus vaan itse lääkkeet jotka tappo."

Jos sitä edes on olemassa?


 

2 tuntia 2 min kohdalla Antti onneksi vielä puhuu, että hantaviruksia on oikeasti olemassa. Ne ovat endeemisiä viruksia Suomessa jyrsijöissä, joten uudesta hantaviruksesta vauhkoaminen lehdistössä oli Antin mielestä turhaa vauhkoamista. Olen suoraan sanottuna helpottunut, että Antti vielä tietää joistain viruksista. Toisaalta on sitäkin erikoisempaa miten hän perustelee itselleen esim. HI-viruksen olemattomuutta. Hän ei puhu videolla sen tarkemmin miksi epäilee HI-viruksen olemassaoloa. Olen melko varma siitä, että hän tajusi sanoneensa liikaa.

2 tuntia 4 minuuttia. Ebola-viruksen suhteen Antti on yllättäen hyväksyvällä tuulella. Hän mainitsee "uutena" asiana virologin, joka jäi Yhdysvalloissa rajavalvonnassa kiinni tutkimuskäytössä olleiden  ebola-virusten salakuljettamisesta. Se tapahtui vuonna 2009. Ymmärrän, että se on Antille uusi asia, jos sitä on äskettäin kierrätetty miehen somesyötteessä twitterissä.

"Kukaan ei tiedä mihin tarkotukseen. Se on ihan uus asia." 

Kyseinen virologi Konan Michel Yao pidätettiin ja Kanadan kansallinen mikrobiologia-laboratorio josta hän pakkasi mukaansa näytteet vietäväksi uuteen työpaikkaansa joutui suurennuslasin alle turvallisuustoimien puuttellisuuden takia. Virusnäytteet oli käsitelty sellaiseksi, ettei virus voinut enää tarttua. Tämä tapahtui 17 vuotta sitten. Näyttää siltä ettei Antti ole perehtynyt aiheeseen otsikkoa pidemmälle. Hän mainitsee asian vain todetakseen, että ebola-virukseen liittyy jotakin hämärää. Mitä hämärää? Sitä hän ei vaivaudu selittämään. Toistuva teema Antin rupattelussa.

 2 tuntia 4 minuuttia 45 sekuntia. Antti toistaa väärinkäsityksensä siitä miten koronavirusta tutkittiin 2019 lähtien. Se on tuttua kamaa viime vuodelta, jolloin hän ensimmäistä kertaa avoimesti ja virheellisesti väitti ettei virusta oltu koskaan eristetty.

"Pfizerin ja Modernan johtajat ilmoitti Yhdysvaltain hallitukselle, ettei heillä ole koskaan virusta käytössä vaan he saivat sen koodin. He ovat rakentaneet sen viruksen sillä koodilla. Mä yritin etsiä onko sitä virusta edes eristetty. Vai luotu tällänen?"

 Virusten suhteen Anttia ei pysty pelottelemaan. 

 "Lintuinfluenssa. Ei se tartu ihmisiin."

Oikeasti lintuinfluenssa voi tarttua ihmisiin, mutta ei tartu helposti. Joskus tarttuu, kuten H5N1 teki. Mutta se on kyllä mahdollista. Jos virus muuttuu sopivalla tavalla se voi tarttua helpommin. Juuri sitä varten terveysviranomaiset yrittävät valmistautua. Eihän Antti oikeasti ole tietämätön zoonosin hienouksista?

2 tuntia 17 minuuttia. Vastatessaan yleisökysymyksiin saamme kuulla, ettei Antti rokotuttaisi lapsiaan jos saisi valita. Ehkä on parempi, että lopetan bloggaukseni tältä kertaat tähän. Maltti on valttia.

14.6.26

Infosota: Ukrainan biolabrojen täysin ennakoitu paluu öyhöttäjien parissa

 Venäjän tykittämässä informaatiosodassa on toisteltu kyllästymiseen asti erästä sävelmää. Hyökkäyksensä perusteluissa oli 2022 lähtien eräs valhe, jota sinä olet varmasti nähnyt jossain muodossa jossain päin somea.

"Ukrainassa on salaisia laboratorioita joissa valmistetaan bioaseita!"

Venäjän valtiolliselta tasolta väitettiin, että Ukrainan maaperällä suoritetaan jotakin huippusalaista ja katalaa biologiseen sodankäyntiin tarvittavaa tutkimustyötä. Kerta toisensa jälkeen botit ja hyödylliset idiootit toistivat sävelmää eteenpäin ilman lähdekritiikkiä. Kerta toisensa jälkeen näistä biologisista aseista tai niiden kehitysprojekteista ei osattu tarjota todisteita. Sen sijaan toisteltiin kyllästymiseen asti väitettä bioaseiden kehittämisestä. Valheen toistamisen toivottiin tekevän jonkinlaista vaikutusta Ukrainalle annettavan tuen määrään länsimaiden suunnalta.

Kirjoitin aiheesta pari vuotta sitten

Vuodet vierivät. Saman valheet toistuivat milloin missäkin turhassa kinastelussa pitkin poikin internettiä. Kukaan ei osaa esittää todisteita bioaseista Ukrainassa.

Kunnes tapahtui jotakin ei-ollenkaan-yllättävää! Tismalleen samaa argumenttia toistettiin miljoonannen kerran, mutta hieman korkeamman länsimaisen tahon suunnalta. 

Tällä viikolla Yhdysvaltain kansallisen tiedustelun virasto (ODNI) julkaisi jotain melkein uutta asian saralta. Viraston johtopestistä takavasemmalle poistuva/poistettu Tulsi Gabbard on tunnettu Venäjää mielistelevistä puheistaan. Siksi kukaan ei yllättynyt, kun hän esitti uuden version Venäjän aloittamista biolaboratorio-jutuista.

 "Today, I’m releasing never before seen intelligence revealing new evidence of past US government funding for more than 120 biolabs in over 30 countries, including Ukraine. In support of President Trump‘s Executive Order to end federal funding of dangerous gain of function research around the world, and increase transparency and accountability, ODNI will continue working with partners across the Administration to identify where these labs are, what pathogens they contain, and what “research” is being conducted."

Puheessa ja esitetystä diashowsta ei kuitenkaan löytynyt mitään todisteita bioaseprojekteista Ukrainassa. Sen sijaan kauhistellaan Yhdysvaltojen rahoittamien biolaboratorioiden toimintaa ympäri maailmaa.

Gabbardin puhe sai kaikki tutut äänipäät toistamaan voitonriemuisesti olleensa koko ajan oikeassa ja nyt ns. virallinen tarina ja perinteinen media oli todistettu valheeksi.



Kukaan heistä ei nähtävästi vaivautunut lukemaan läpi sitä lyhyttä BioLabs esittelyä, jonka Gabbard oli laatinut jaettavaksi. Jos he olisivat vaivautuneet lukemaan sen, niin he eivät nolaisi itseään tuollaisilla puheilla. Salatuista tiedostoista julkisiksi muutetuissa papereissa ei ole mainintoja bioaseprojekteista. Ensimmäisellä sivulla on kyllä tietoja biolaboratoriosta. Harkovassa sijaitseva Institute of Experimental and Clinical Veterinary Medicine (IECVM) saa kunnian joutua Tulsin pyöriteltäväksi. Sen seinien sisällä on säilötty ja tutkittu vaarallisia taudinaiheuttajia. Se on ihan varmistettu fakta. Samanlaista aktiviteettia on myös Suomessa, kun Ruokaviraston toimintaan liittyvät labrat tutkivat ja diagnosoivat bakteereja. Kuten Tulsin paperissa mainittavaa Brucella bakteeria. Siksi onkin tärkeää pitää siellä pääkopissa kolisemassa enemmän kuin yksi asia. On mahdollista pitää biolaboratorioita maaperällään ilman biologisten aseiden kehittämis- ja suunnitteluprojekteja.

Tulsi paljastaa maailmalle, että IECVM:n toimitiloissa on.... kellari. Siinä samassa paperissa mainitaan, että kyseinen virologian laitos on varmasti jatkossakin venäläisen informaatiovaikuttamisen maali.


 Pelkästään kellarin mainitseminen riittää joillekin todisteeksi siitä, että kellarissa tehdään salaisia bioaseita.

Meno ei parane tästä. Seuraavalla sivulla esitellään kartta Ukrainasta.


 Hauskasti kartan perusteella tällaisia huolestuttavia biolaboratorioita sijaitsee tällä hetkellä Venäjän miehittämillä alueilla. Krimin, Luhanskin ja Donetskin lääneillä majailevat bioaseet on kaiketi osattu piilottaa niin hyvin, etteivät venäläiset ole löytäneet niitä. Tai sitten siellä ei ole niitä bioaseita.

Tai sitten Venäjä on takavarikoinut bioaseet omaan arsenaaliinsa? Hohohhoo!


 Tuo onkin loistava keino counter-trollata niitä, jotka levittävät juttuja bioaseista. Käytän korttia jossain nettikinastelussa lähiaikoina. Ei edes kannata mainita, että kartalla on jostain syystä laitettu pääkaupunki Kiova aivan väärään paikkaan. Se on yhdentekevä virhe.

Kolmannella sivulla esitellään Odessan kauniissa kaupungissa sijaitsevaa Central Reference Laboratory (CRL) toimintaa. Sen rakentamiseen ja ylläpitoon on myönnetty rahoitusta Yhdysvaltojen suunnalta. Jopa 3,5 miljoonan dollarin verran! Tämä esitellään muka jotenkin raskauttavana faktana. Vaikka tällainen länsimainen rahoitus ukrainalaisten laboratorioiden toiminnalle on ollut alusta lähtien avointa ja kaikkien tiedossa. Vastaus on piilotettu tuonne 2024 vuoden bloggaukseeni aiheesta.

Neljäs ja viimeinen sivu yrittää luoda tunnelmaa salaliittojen verkostosta. Näyttämällä useita virastoja, yliopistoja, ja laboratoriota samassa läjässä Ukrainassa pitäisi varmaankin ajatella, että ne ovat jollakin tapaa sekaantuneet epärehelliseen aktiviteettiin. Mutta sellaisesta ei esitetä... arvasit aivan oikein! Ei todisteita bioaseista tai niiden kehittämisestä.


 Diakuvan oikealla puolella sijaitseva lista eri tutkimusaiheista on kai myös tarkoitettu vihjailemaan, että Ukrainassa tehdään vaarallista tutkimustyötä. Aivan kuin valtiossa ei saisi seurata ja diagnosoida afrikkalaisen sikaruton leviämistä karjateollisuuden takia, tai lintuinfluenssan parissa ei saisi tehdä RT-LAMP kehitystyötä, jotta virusta voidaan tunnistaa käänteistranskriptio-silmukka-välitteisen isotermisen monistamisen keinoin. Pyh ja pah, sanon halveksuvaan sävyyn.

Olemme nyt tuomittuja seuramaan avuttomana sivusta, kun nettiväen kognitiivisesti rajoittuneet levittävät Gabbardin kamaa sokeasti eteenpäin.

6.6.26

TerraVivoksen bunkkerit ja yllättävän maailmanloppu-uhan paluu

Maailmanlopun merkit vain lisääntyvät. Apokalyptinen sivilisaation romahdus on vain parin sattuman päässä. Taivas tulee palamaan kadotuksen liekeissä. Paavo Väyrynen luopuu ihmismuodostaan ja mutatoituu lopulliseen muotoonsa. Kaikki ne perinteiset kliseet tulevaisuuden uhkakuvista on hyvä pitää mielessä, kun selailet TerraVivos firman verkkosivua. 

Shoppailijalla on mahdollisuus hankkia hieno moderni bunkkeri, josta voi rauhassa seurata ihmiskunnan tuhoutumista tai globaalin katastrofin ohimenemistä. Mukava irtiotto arjesta. Eikä tarvitse edes matkustaa lätäkön yli Yhdysvaltoihin asti, sillä firmalla on Saksassa Vivos Europa One bunkkerikompleksi. Vain muutaman miljoonan euron maksulla saat itsellesi oman kämpän peruskallion sisältä. Uusiokäyttöön hankittu Neuvostoliiton rakentama bunkkeri on ihan fiksua kierrättämistä. Luonto kiittää.

Eikä siinä vielä kaikki! TerraVivos tarjoaa myös mahdollisuuden tallentaa arvokasta DNA:tasi jälkipolvien tutkimustyötä varten. DNA-holvi säilyttää biomateriaaliasi turvallisesti paksujen teräsovien takana. Näin voit päästä nuoruudenlähteen äärelle uutena kloonina, kun nykyisen ihmiskunnan seuraava sivilisaatio löytää holvin edellisen raunioista. Tai jos tuhon jälkeen perimästäsi kehitetään jotain lääketieteellistä ihmetyötä.

 

Mutta miksi TerraVivos edes alunperin kiinnosti minua? Koska firman esittämien uhkakuvien joukossa näkyi vilahdus nostalgista huuhaata. Ydinaseilla käyty maailmansota, bioterrorismi, maailmanlaajuinen tsunami, supertulivuori tai asteroidin törmäys ovat tuttuja unettomuuden aiheuttajia.

Sekaan on myös laitettu Planeetta X / Nibiru

Many people believe an undiscovered planet exists and that the object periodically sweeps through the solar system causing a pole shift that would destroy most of humanity. NASA officially acknowledged the possibility of Planet X, with the announcement that ‘some kind of mystery object is really there – far beyond the outermost planets’. 

A 4,500 year old Sumerian tablet depicts a 12th planet in the solar system. The Sumerians said Earth was really half a planet called Tiamat, which broke up in a collision with Nibiru, [or Planet X]. The Mesopotamian and biblical sources suggest that the orbit of this planet is 3,600 years, and that its periodic return to the inner solar system, and the Earth’s vicinity, creates a strong gravitational pull that creates havoc and destruction by disturbing the comets and asteroids orbiting in the Ort Cloud.

Some believe Planet X, or Nibiru, trails a dark dwarf star that religious followers call “Wormwood”, named in the New Testament book of Revelation. Various scientific scenarios have been theorized on the effects of an asteroid or comet’s collision with Earth. An applicable scenario theorizes a chemical change in the atmosphere due to “heat shock” during entry and/or impact of a large asteroid or comet, reacting oxygen and nitrogen in the atmosphere to produce nitric-acid rain. The bitterness produced by the Wormwood Star upon a third of the Earth’s potable water could be the Biblical prediction of acid rain from the heat shock of a large comet or asteroid’s impact with Earth, or perhaps that is the comets themselves raining down on Earth.

Menetin hieman uskoani TerraVivoksen toimintaan, kun he turvautuvat tällaisen turvattomuuden markkinointiin.