26.6.08

Se alkoi niin hyvin...

Osallistuin pitkästä aikaa Radikaali.netin foorumilla kreationismi-väittelyyn. Ilmassa oli ihan lupaavat merkit. Kysynvaan oli valmistautumassa käsittelemään minun tekstejä. Hän kun huomasi ja mainitsi useaan otteeseen, että olen vääristellyt ja koonnut olkiukkoja. Olin valmis ottamaan vastaan ne perustellut sille mitä olen tehnyt väärin, mutta...

Ketjuun ilmestyi Tiede-foorumiltakin tuttu Matti E Simonaho. Ketju on tuomittu kuolemaan, elleivät kaikki tee yhteistyötä ja ignoroi miehen höpinöitä.

Ihan oikeesti. Onko mies Trolli vai vakavissaan?

1 comment:

Anonymous said...

Skitsofreenikoltahan tuo vaikuttaa sekavine ajatuskulkuineen. Perehdypäs taudin oireistoon ja lue sitten Matti E. Simonahon kirjoituksia uusin silmin. Työn puolesta skitsofrenian tapauskertomuksiin olen perehtynyt.